Dalgıç'ın av yasağı sonrası çağrısı: “Sağlıklı balık yiyebilmek için denizlerimiz temiz olmalı” – GÜNDEM

Mudanya Belediye Başkanı Deniz Dalgıç, 1 Eylül'den itibaren denizlerde avlanma yasağının kaldırılması nedeniyle Tirilye Limanı'nda sefere çıkacak balıkçı teknelerini ziyaret ederek verimli bir sezon diledi. Baran Güneş, meclis üyesi Murat Kara ve Tirilye Mahalle Muhtarı Süleyman Alkız'ın da eşlik ettiği balıkçılarla sohbet eden Dalgıç, bu yıl denizlerdeki balık popülasyonu hakkında bilgi aldı. bizim için sadece gelir kaynağı” dedi. Gelecek nesillere aktaracağımız bir emanet değil. Sağlıklı balık yiyebilmek için denizlerimizi temiz tutmalı ve avlanma sırasında korumalıyız. “Balıkçılarımızın bu konuya duyarlı olmalarını istiyor, sağlıklı, kazançlı ve verimli bir sezon diliyorum” dedi. Dalgıç daha sonra “Rastgele gelin” diyerek balıkçıları denize gönderdi.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

—–Sponsorlu Bağlantılar—–

—–Sponsorlu Bağlantılar—–

Diğer Haberler

Türkiye’nin En Geniş Kapsamlı Dijital İş Dünyası Ağı

İşletmelerin dijital pazardaki temsilini güçlendiren firma rehberi platformumuz, kurumsal kimliğinizi modern bir vitrinle kullanıcılarla buluşturuyor. Sektörel bazlı düzenlenmiş yapımız sayesinde, hedef kitleniz sunduğunuz hizmetlere en doğru kategoriden hızla ulaşabilir. Dijital varlığınızı kalıcı hale getirmek ve organik trafiğinizi artırmak için reklam bütçenizi zorlamanıza gerek yok; rehberimize dahil olarak profesyonel bir tanıtım imkanı yakalayın. Hemen kaydınızı tamamlayın, firmanızı ekleyerek dijital reklam stratejinizin en önemli halkasını bugün tamamlayın ve büyüme yolculuğunuzda sağlam bir adım atın. İşinizi profesyonel bir altyapıyla geleceğe taşımak için en doğru adrestesiniz.